Sunday, January 27, 2013

Liyana Kahwin #2

Assalamualaikum

Ok, sambung dengan entry ke 2, iaitu hari persandingan pada 26.1.13.
Pagi tu kami bangun agak lewat. tapi dan kejar subuh dalam pukul 6:40 pagi. Mak liyana kejutkan. Hehe.
Then, disebabkan terlalu mengantuk, padah tidur lewat smlm. kami melelapkan mate sekejap. Sampai la pukul 7:30 ke pukul 8 pagi. Dengar bunyi orang tengah mesin kelapa. Haha. Orang kampung dah sibuk datang gotong royong menyiapkan juadah pengantin. Makan kenduri dibuat oleh DJ katering.

Lepas mandi n breakfast, kami terus tolong ape yg patut.
Antara keje yg best kami buat adalah; tolong hiaskan meja buku autograf.


 tulisan ni ditulis oleh nisa. secantik orangnya.

 ni la ruangan autograf yg kami hias. cantik tak? 
kalau korang pegi, meja ni betul2 dkt ngn pintu masuk rumah.
buku autograf ni disediakan utk para tetamu menulis ucapan-ucapan perkahwinan.

 final version. touch up bubuh love. name pon love message kan. tak sah tak de love.

 dah siap ape lagi, kami lah antara org terawal menulis ucapan. hehe

 gambar lepas bersiap. tangkap siap2. takut tak dan bergambar ber3.

tengah bersiap

 red carpet

 di sisi pelamin


lin dan nisa di pelamin

 pelamin. time ni tak de org mai lagi.

nisa yang cun.

 dj pon nak bergambar jugak. gambar ni atas permintaan dia. haha

 hantaran. comey comey belaka

 posing sat

 alahai lin

selesai make up. cun.

cantik sangat

 aku n nisa 

 ruangan autograf. hehe. 

the making of red carpet 

 di pintu gerbang

 Ana jadi princess

 ok posing lagi 

 ruangan bersantap utk pengantin

Ana comel sangat

 with princess ana

 dapat jugak jumpe nanu. dia datang ngn Feroz. hehe.
pic ni mcm pic kakak n adik.

 sempat bergambar dgn nanu n mazliah. baru tahu rupanya maz ni sedara yana. aku ingat aku ngn aida je.
hehe. kiranya ade jgk lah bau bau bacang dgn maz.

suka sgt bile dapat jumpa balik budak ex-3RK dulu. 
ni la muke2 yg datang. selain tu, sbelum aku balik, nampak gak ekin noh, amir dan najmi. 

 tommy. si kucing parsi yg comel sgt. halim bagi kat yana.

 aku n nanu

 pengantin lelaki dah sampai kira kira jam 1:40 ptg


 pengantin diiringi prince n princess

 cantik


 di perkarangan rumah



 sanding. time ni tak boleh nak pegi dekat sangat. ramai org.






Ni je la ke semua gambar yg sempat aku amik. Ada la dalam 100. huhu. 
Tu pon gambar yana time bersantap aku tak dan nak ambik.
Tuisyen aku pukul 3 petang. Memang aku kabut la. Pas smyg zohor, terus ke kelas. Huhu.

Maaf sangat kalau gambar2 ni blur n tak clear. ni je yang aku mampu.
kamera hp aku ni dah rosak. asyik jatuh je. memang la. hehe.
Tnggu gambar dari Fadhlin plak ye.
Okay. Thanks to yana coz sudi jemput kami. 
Kalau tak, dia nak suruh dtg hari Khamis, majlis berinai. Lagi semangat. Haha.
Ape2 pon aku doakan semoga perkahwinan Yana n Halim ni berkekalan sampai ke akhir hayat. 
Ameen.

1 comment:

miszNISA said...

cantik2 kte b3 pun x ley lwn pengatin ^.^
cuti yg terisi dgn aktiviti yg bez! sukeee =)